HTML

Csirke lecsó alapon

2011.06.28. 12:36 FőSéf

 Jó rég volt már kaja! Épp itt az ideje a nyár hevében egy kis zöldségekkel megpakolt, finom és viszonylag könnyed ételnek. A csirke és a friss zöldségek eléggé bele ették magukat az étlapomra, de nem baj hiszen a súlyos húsok tömkelege így legalább kicsit a háttérbe kerül. Amúgy is a magyarok szeretik degeszre tömni magukat mindenféle zsíros cuccal, emiatt sem kultiválom annyira ezt a fajta táplálkozást. A barna kenyér, kefír-joghurt, friss zöldség-gyümölcs étrendhez igazítom az ebédem is...

Nagyon fontosnak tartom továbbá, hogy kevés só-több fűszer alapon készítem az ételt mert sokan elfeledik micsoda különbség van a túlsózott és az ízletes fogás között. Ezt persze értem a cukor helyett méz vagy nádcukor területre is.

Akkor, lássuk a mai ebédünk:

Vettem paradicsomot, paprikát, gombát, rizsát :), csirkét és fűszerekkel gazdagítottam a dolgot.

Elsőként a zöldségeket aprítottam és egy tálba tettem kapott kakukkfűt ami például jól megy a gombához. A csirkemell megmosva aprítódott és fűszerkeveréket kapott. Olívaolajjal feltettem pirulni majd mikor már szép színe lett rájöttek a zöldek és elkezdett párolódni. 20 perc alatt kifőztem hozzá a rízst és készen is voltam. Gyors és finom, no meg egészséges. Mi kell még?! :) Ja, hogy a fotók! Íme:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Jó étvágyat!!!!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://fozocske-okosan.blog.hu/api/trackback/id/tr443021563

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása